dualar hazinesi

Yarın evlilik yıl dönümüm bu yazı başta Allah'a sonra eşime teşekkür için.

Blogumu en başından beri takip edenler bilir, ben geçen yıl evlendim. 37 yaşında ilk kez evlenen birisiyim. Hayatı yalnızlıkla geçmiş, çok acı da çekmiş, annesi babası erken yaşta çocukken evlenmiş ve hiç büyümemiş ebeveynlerin erken büyüyen en büyük çocuğuyum, hayatı mücadeleyle geçmiş biriyim. Yanlış kişileri de sevmiş, aldatılmış, terk edilmiş de biriyim ama  doğru kişiyi bulma ümidini hiç kaybetmemiş, doğru kişiyle hayırlı bir evlilik yapacağına yürekten inanan birisi oldum.
Çevremde hep kötü evlilikler gördüm, iki kötü evliliğin içinde büyüdüm annem sayesinde. Çocukken kendime yemin ettim ben bir kez evleneceğim doğru kişiyle evleneceğim Rabbim yanlış kişiyle evlenmeme izin verme diye. Rabbim duamı kabul etmiş.
Kendimi çok geliştirdim, çok okudum, çok gezdim, çok öğrendim, çok inceledim, çok çalıştım...Ne yaptıysam kendim yaptım arkamda anne baba kardeş dayı amca desteği olmadan tam tersi kösteklerle başardım her şeyi.
Yanlışlarımda oldu hayatımda her insan gibi ama ben çoğunluğun aksine ben hatasızım her şeyi en iyi ben yaptım hiç hata yapmadım demedim ben hata yaptım ama hatamdan ders aldım dedim.
Evlilik bu hayatta bir insan için bence en önemli karar, Rabbim beni seviyor, sevdiği kulunu bana eş olarak nasip etti.
Eşimi tanıdığım ilk günden beri her gün ona hayran oldum, her gün daha çok sevdim, mert erkeklerin insanlığın iyiliğin kalmadığı şu günümüzde bana yakışan benim karakterime benim ruhuma yakışan adamı nasip etti Rabbim. Rabbime hamdü senalar olsun.
O benim değerimi biliyor ben onun değerini biliyorum. İşte Allah'ın hediyesi.
Sınav ya, iyilerin sınavı zorlu olur ya şu bir yıldır ne dertlerle boğuştuk neler yaşadık aklımıza asla gelmeyen başımıza geldi ama bir gün bile birbirimizi sevmekten vazgeçmedik bir gün bile birbirimize aşksız bakmadık,  kalplerimiz birbirini bir gün bile kalbinden uzaklaştırmadı uzaklarda olsak bile.
İyi ki Rabbim onu bana eş olarak nasip etmiş. İyi ki. Elhamdülillah. İyi ki daha önceden yanlış evlilik nasip etmemiş. İyi ki geç olmuş iyi ki o olmuş. Elhamdülillah.
Bir gün bile onunla evlendiğim için pişman olmadım. Bir yıl boyunca her gün birbirimize Allah senden razı olsun dedik. Elhamdülillah.
Sabredip, dua edip, şükredince ve kalbindeki iyiliği kaybetmeyince Allah sana mucizeyi veriyor.
Elhamdülillah.



Yorum Var