Bir işte yaparken irademi ortaya koymakta zorlanıyorum. Bunu Esma ül Hüsna ile nasıl aşarım ?

 Beynin , fiziğin , iradenin , ruhun ve kainatın hepsinin aynı anda uyumlu olması için okunabilecek Esmalar

  "El-Mü'min, Es Selam, El-Vehhâb, El Fettah, El Basit, El Muhsi, El Aziz  Celle Celalühü"

 

Yarabbi  bu esmaları senin ismi şeriflerinle bana güven ver, beni emin kıl, hertürlü tehlikeden selamate çıkar.  karşılıksız hibelerden bana hibeler  ihsan eyle, çok fazla ihsanda bulunan sensin. Aziz ve izzet sahibi olmayı nasip et.  Helalinden kazanmayı nasip et. Allâhumme salli alâ seyyidinâ Muhammedin ve alâ âli seyyidinâ Muhammed.”  

 

Önce Sağımıza

“Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr.”

“Rabbim! İşlerimi kolaylaştır, zorlaştırma, Rabbim işlerimi hayırla sonuçlandır. Amin!”

 Sonra Solumuza ,Sonra Arkamıza, Önümüze , yukarıya ,Aşağıya  ve okuyup üfülüyoruz.
Yarabbi beni bütün sıkıntılarımdan halas eyle.AMİN.

Allâhumme salli alâ seyyidinâ Muhammedin ve alâ âli seyyidinâ Muhammed.” 
Diyoruz.

Kaynak : https://www.youtube.com/watch?v=GxVJzsdRhg8

Yorum Var